Kum fu la #bloggerilaschimb!

Posted on Aprilie 7, 2012

3


Joi am plecat spre Sibiu in cadrul campaniei Bloggeri la schimb   impreuna cu alti patru bloggeri brasoveni. Cei de la Siemens au vrut sa ne prezinte fabricile lor si sa ne invete cate ceva despre activitatea lor asa ca au initiat un  program prin care cativa internauti sunt invitati sa cunoasca sediile lor de prin tara. Brasovenii au facut schimb de orase cu cei din Sibiu si asa ne-am trezit Joi in jurul pranzului in drum spre noul „loc de munca”.

     Ajunsi in Sibiu nu a mai durat mult (vreo trei ore pentru ca nu stiam Sibiul) si am ajuns la hotel unde ne asteptau domnisoarele Nebuloasa si Alexandra Palconi   . Toate bune si frumoase,  bere, terasa,glume si asa ne-am trezit ca s-a facut noapte. Noi fiind bufnite, am lasat fetele sa doarma,  si am mers in Kapital (un club undeva pe langa centru) si am continuat distractia pana spre dimineata.

      Dupa ce ne-am saturat de dans , am luat-o la pas spre hotel  (sau cel putin asa credeam) si vreo ora mai tarziu ne-am trezit pe deja cunoscuta strada Sacel undeva intr-un camp pe langa aeroport datorita spiritului nostru de orientare si GPS-ul unui   IPhone 4S:)). Am chemat un taxi in cele din urma si pe la 4-5 dimineata am reusit sa ne punem la somn.

     Vineri dimineata ne-am trezit cu un mare entuziasm si un chef inimaginabil de munca si am plecat spre SIMEA (Siemens Industrial Manufacturing, Engineering and Applications)  sa ne apucam de treaba. Cei de acolo au fost mai amabili de cat ne asteptam. Ne-au prezentat munca lor si au incercat sa ne faca sa intelegem cate ceva (sarcina destul de grea:))).

     Dupa prezentare fiecare dintre noi a primit un mentor si am plecat spre posturile desemnate. Eu pot sa spun ca am avut cel mai tare mentor posibil. Emil dupa numele lui, lucreaza in cercetare si este indragostit de munca lui. Mi-a prezentat fiecare aparat pe care lucreaza, cum functioneaza fiecare si pot sa spun ca are o munca foarte interesanta. Chiar daca nu cunosc foarte multe  din domeniul electric, el a reusit sa ma invete o groaza de chestii interesante.

     Dupa pranz ne-am strans lucrusoarele. am multumit gazdelor, si am plecat spre alte doua locatii  Siemens (SYKATEC (Systems Components Application Technology) și SEIT (Siemens Electrical Installation Technology) unde am aflat despre cum se fac sigurantele pentru panoul electric ,  cum se construiesc locomotive si alte nebunii.:)).

    Cam asta a fost cu munca si pe seara am sarbatoit cum se cuvine in Vintage Pub ca mai apoi sa mergem in Oldies unde am ascultat muzica live de la o formatie foarte buna (Oldies Band cred ca se numeau daca tin bine minte).

    Bloggeri la schimb este un eveniment TVdece şi Nebuloasa în colaborare cu Siemens România şi susţinut de: Hotel LevoslavSupporter Pub and GrillVintage PubHotel AmbientAutonom Rent-a-car şi Compania de online.

Posted in: Uncategorized